Yrityksen strategiaa kehitettäessä, markkinoita analysoitaessa, yrityskauppoja suunniteltaessa tai tehtäessä kilpailija-analyysia markkina- ja toimialatutkimukset ovat arvokas tietolähde.
Profound sisältää johtavilta markkinatutkimuslaitoksilta yli miljoona markkinatutkimusraporttia.
Kaikki raportit ovat alkuperäisinä pdf-muodossa ja mikä parasta Profoundissa raporteista on mahdollista ostaa usein vain osia. Jos esimerkiksi tarvittu tieto löytyy yhdestä taulukosta, sen saa murto-osalla koko raportin hinnasta.
Palvelu on intuitiivinen ja helppo käyttää, mutta sisältää samalla kehittyneitä ominaisuuksia ja työvälineitä. Voi hyödyntää erityistä bisnes-indeksointia (SmartTerms) tai järjestää löydetyt dokumentit esim. relevanssin mukaan jne.
Ensin pääsee tutustumaan sisällysluetteloihin ja etsittyjen termien sijainti on valmiiksi merkitty dokumentteihin. Lisäksi on mahdollista nähdä nuo kiinnostavat kohdat raportin sisältä. Kunkin raportin sisältä voi hakea eri termein ja nähdä tärkeät kohdat – ennen ostamista.
Palvelu sisältää markkinatukimuksia kaikilta toimialoilta. Esimerkiksi seuraavien johtavien markkinatutkimuslaitosten raportit ovat mukana Profound-palvelussa: Frost & Sullivan, Freedonia, MarketsandMarkets, Euromonitor, BCC Research, IDC, TechNavio, Kalorama, GlobalData, Mordor Intelligence, Plunkett Research, MarketLine, Daedal Research, Kentley Insights, Oxford Economics ja Azoth Analytics.
Kun on tarve saada luotettavien markkinatutkimuslaitosten raportteja eri toimialoilta helposti, nopeasti ja kustannustehokkaasti on Profound sopiva työväline. Samaan pakettiin voidaan liittää myös toinen markkinatutkimuspalvelumme MarketResearch.com, joka tuo käyttöönne 250 tutkimuslaitosta ja 200.000 markkinatutkimusraporttia lisää.